- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2025
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2018
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Pressmeddelanden 2020
I arkivet för pressmeddelanden hittar du pressmeddelandena som är publicerade före 23.9.2020. Nyare pressmeddelanden hittar du i nyhetsrummet (sttinfo.fi).
Regional information
Pressmeddelanden till 23.9.2020
Asiakkaat ovat tyytyväisiä Hämeen ELY-keskuksen palveluihin (Kanta-Häme ja Päijät-Häme)
ELY-keskusten palvelutyytyväisyystutkimuksen tulokset vuodelta 2019 on julkaistu. Asiakkaat ovat kokonaisuutena tarkasteltuna erittäin tyytyväisiä ELY-keskuksilta ja KEHA-keskukselta saamiinsa rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalveluihin sekä yritysten kehittämispalveluihin. Hämeen ELY-keskuksen osalta tulokset ovat erittäin hyviä ja kokonaistyytyväisyyden osalta tulos nousi hieman.
Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Hämeen ELY-keskuksen palveluihin oli 4,33 (asteikolla 1-5). Tulos nousi hieman edellisestä vuodesta. Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme olivat kaikkien palvelujen osalta edellisten vuosien tapaan asiantuntijoiden ystävällisyyteen ja asiantuntemukseen. Myös päätöksen perusteluihin ja annettuun neuvontaan oltiin tyytyväisiä. Asiakkaat kokevat myös asian käsittelynopeuden parantuneen, mikä näkyy selkeänä nousuna (4,04) edelliseen vuoteen verrattuna.
Kuva: Hämeen ELY-keskuksen kaikkien palveluiden asiakastyytyväisyyden kehitys 2017 - 2019
Tuloksia voidaan pitää erinomaisina. Pitkän aikavälin panostukset asiakaspalveluun ja henkilöstön vahva ammattitaito näkyvät palvelutyytyväisyystulosten positiivisena kehityksenä.
Hämeen ELY-keskuksen ylijohtaja Tommi Muilu on tyytyväinen palvelutyytyväisyystutkimuksen tuloksiin. "Painopisteemme tulee jatkossakin olemaan uusien asiakkuusratkaisujen kehittäminen yhdessä kumppaneidemme ja asiakkaidemme kanssa ja panostamme voimakkaasti toimintamme uudistamiseen ja digitalisaation hyödyntämiseen. Osaavat asiantuntijamme haluavat jatkossakin olla innostuneita uudistajia ja osaajia alueellamme ja panostamme tämän viestimiseen myös hallinnonrajat ylittävästi".
Hämeen ELY-keskuksen palvelukyky on erittäin hyvällä tasolla ja osaaminen laaja-alaista. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään edelleen palveluprosessien kehittämisessä ja asiakastyytyväisyyden säilyttämisessä vähintään nykyisellä tasolla.
Lisätietoja:
Ylijohtaja Tommi Muilu, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 206
Asiakkuuspäällikkö Riikka Järvinen, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 121
Tiedotus:
Netta Saarinen, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 150
- Publiceringsdatum
- 2020-03-30