- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2025
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2018
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
ELY-keskus pystyi parantamaan asiakkaidensa palvelukokemusta (Etelä-Savo)
ELY-keskusten palvelutyytyväisyystutkimuksen mukaan asiakkaat arvioivat ELY-keskusten asiakastyön laadun erinomaiseksi. Palveluiden ja asiakastyön laatu on onnistuttu pitämään erinomaisena huolimatta meneillään olevista ja jo toteutuneista merkittävistä muutoksista sekä niiden aiheuttamasta kuormituksesta.
Palautteen mukaan asiakkaiden kokonaistyytyväisyys ELY-keskuksen palveluihin on kasvanut edellisvuoteen verrattuna. Etelä-Savon ELY-keskuksen asiakkaiden palvelun kokonaisuudelle antamien arvosanojen keskiarvo on 4,4 (asteikko 1–5). Tyytyväisimpiä asiakkaat olivat palvelussa asiantuntijoiden asiantuntemukseen ja ystävällisyyteen. Tyytymättömyyttä ilmeni joidenkin palveljen käsittelynopeuteen ja sähköisten palvelujen palvelukokemukseen.
Valvojasta valmentajaksi
Viljelijät arvioivat ELY-keskuksen viime vuoden valvontakäyntejä tiloilla ja Etelä-Savossa arvosanojen keskiarvotulos on 8,9 (asteikko 4-10). Tulos oli ELY-keskusten paras. Tyytyväisyys valvontakäynteihin on parantanut edellisestä tutkimuksesta vuodelta 2016, jolloin keskiarvo oli 8,3.
- Etelä-Savon ELY-keskus selvitti viime vuonna yhteistyössä maa- ja metsätalousministeriön, Mavin ja viljelijöiden kanssa palvelujen joustavuuden parantamista. ELY-keskuksen maaseutupalvelut-yksikön valvojat ovat toteuttaneet valvontaa ajatuksella ´valvojasta valmentajaksi´ ja se näkyy tyytyväisinä asiakkaina, toteaa ylijohtaja Pekka Häkkinen.
Tyytyväisiä työnantaja- ja työnhakija-asiakkaita
Myös Etelä-Savon TE-toimiston asiakkaat ovat tyytyväisiä saamansa palveluun. Työnantaja-asiakkaiden palvelun kokonaisuudelle antamien arvosanojen keskiarvosana on 4 (asteikko 1–5). Työnhakija-asiakkaiden palvelun kokonaisuudelle antama arvosana oli 3,8. TE-hallinnon asiakaspalvelukeskuksen asiakkaiden palvelulle antamien arvosanojen keskiarvo oli 8,4 (asteikko 4-10).
Ylijohtaja Pekka Häkkinen on tyytyväinen hyvään asiakaspalautteeseen.
- ELY-keskus tuo maakuntaan valtion aluekehittämispanokset ja tuottaa valtion aluehallinnon palvelut. Niiden käytön pitää olla nyt ja tulevaisuudessa joustavaa ja helppoa, linjaa ylijohtaja Pekka Häkkinen.
Lisätietoja:
ELY-keskusten valtakunnallinen tiedote: Asiakkaat tyytyväisiä ELY-keskuksen sekä KEHA-keskuksen palveluihin - asiakastyön laatu erinomaista
Ylijohtaja Pekka Häkkinen, p. 0295 024 153, pekka.j.hakkinen(at)ely-keskus.fi
- Publiceringsdatum
- 2019-03-12