- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Uutiset 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Nyheter 2015
Liikenteen ja ympäristön puhelinasiakaspalvelu siirtyy kesäaikaan
Kesä tuo muutoksia Liikenteen ja Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskusten puhelinpalveluaikoihin.
Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelu palvelee 18.6. - 14.8. välisenä aikana maanantaista perjantaihin klo 9-15.
Liikenteen asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelu palvelee 22.6. - 14.8. välisenä aikana maanantaista perjantaihin klo 9-14.
Muiden palvelukanavien kautta tulleita kyselyjä ja palautteita käsitellään normaalisti klo 8-16 välisenä aikana. Elokuussa 17.8. alkaen molemmat asiakaspalvelukeskukset palvelevat jälleen puhelimitse arkipäivisin klo 9-16.
Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskus neuvoo asiakkaita elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten (ELY-keskus) hoitamissa ympäristöasioissa sekä vastaa yleisiin ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Liikenteen asiakaspalvelukeskus on Liikenneviraston ja ELY-keskusten toimialaan kuuluvien maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden yhteyspalvelu.
Ympäristötietoa löytyy kätevästi verkosta esimerkiksi www.ymparisto.fi -palvelusta. Liikenteestä puolestaan löytyy tietoa mm. osoitteesta www.ely-keskus.fi/liikenne.
Lisätietoja:
Ympäristöasioiden asiakaspalvelu
Kundservice för miljöfrågor
p. 0295 020 900, pvm/mpm
ympariston.asiakaspalvelu@ely-keskus.fi
Tel. 0295 020 901, lna/mta
kundservice.miljo@ntm-centralen.fi
Liikenteen asiakaspalvelu
Kundservice för trafik
0295 020 600 asiakaspalvelu (neuvonta ja palautteet), pvm/mpm
0295 020 603 neuvonta yksityisteiden valtionavustuksista , pvm/mpm
liikenteen.asiakaspalvelu@ely-keskus.fi
0295 020 601 kundservice, lna/mta
trafikens.kundservice(at)ntm-centralen.fi
Tienkäyttäjän linja 0200 2100: Ilmoitukset teiden kunnosta ja liikenteen ongelmista (24 h/vrk)
- Publiceringsdatum
- 2015-06-18