- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Nyheter 2017
Soittajat ovat tyytyväisiä liikenteen asiakaspalvelun takaisinsoittopalveluun
Takaisinsoittoa tarjotaan nyt liikenteen asiakaspalvelun uutena puhelinpalveluna klo 9–13 sen jälkeen, kun soittaja on odottanut palveluvuoroaan minuutin ajan.
Liikenteen asiakaspalvelu on ottanut puhelinpalvelussaan käyttöön takaisinsoittopalvelun eli passiivijonon. Soittajalle tarjotaan mahdollisuutta jättää soittopyyntö, kun asiakaspalveluun tulevista puheluista on muodostunut jono. Asiakas jää silloin passiivijonoon, ja puhelinpalvelu soittaa asiakkaalle takaisin heti jonotilanteen purkauduttua. Takaisinsoittoa tarjotaan puhelinpalvelussa klo 9–13 välisenä aikana silloin, kun asiakas on odottanut palveluvuoroaan minuutin ajan. Noin 20 % soittajista, joille takaisinsoittomahdollisuutta on tarjottu, valitsee passiivijonon.
Takaisinsoittopalvelu on ollut tarjolla kesäkuun alusta lähtien, ensin päivän ruuhkaisimpina tunteina, ja sitten jo aamusta iltapäivään saakka. Soittajat ovat olleet tyytyväisiä asiakaslähtöiseen palveluun.
Kaikista Liikenteen asiakaspalvelun puheluista noin 10 % hoidetaan nyt takaisinsoittoina.
Valtakunnallisen liikenteen asiakaspalvelun puhelinnumero on 0295 020 600.
- Publiceringsdatum
- 2017-09-20