- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Nyheter 2014
Lapin ELY-keskuksen asiakaspalvelu Rovaniemellä keskitetään Hallituskadulle (Lapin ELY-keskus)
Lapin elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksen asiakaspalvelu Rovaniemellä keskitetään virastotaloon Hallituskadulle. ELY-keskuksen Ruokasenkatu 2:n asiakaspalvelu sulkee ovensa ja on viimeistä päivää avoinna perjantaina 27. kesäkuuta.
Ruokasenkadun tilojen sulkeminen liittyy osana ELY-keskuksen kaikkien palvelujen keskittämiseen samoihin tiloihin, lukuun ottamatta näytteenottoa ja huoltokorjaamoa.
Virastotalon peruskorjauksen kustannusarvio on noin 3,5 miljoonaa euroa. Peruskorjauksessa tilojen toiminnallisuutta parannetaan ja saatetaan vastaamaan nykyaikaisia vaatimuksia. Lapin ELY-keskukselle peruskorjattavissa tiloissa tulee työskentelemään enimmillään noin 220 henkilöä. Hankkeen toteuttajana ja omistajana toimii Senaatti-kiinteistöt, joka vastaa hankkeen investoinnista ja perii toimijoilta investointiinsa perustuvaa vuokraa.
Vastaavia toimitilahankkeita on toteutettu lähes jokaisessa ELY-keskuksessa vuonna 2011 valmistuneen valtakunnallisen toimitilakonseptin mukaisesti. ELY-keskusten työympäristöjen kehittämisen tärkeimmät tavoitteet ovat asiakaskokemuksen, julkikuvan ja palvelun laadun parantaminen, toimintatapojen ja kulttuurien kehittäminen sekä yhteisen tiedon leviämisen ja yksiköiden välisen yhteistyön kehittäminen.
Asiakaspalvelu virastotalolla on avoinna klo 8.00–16.15, osoitteessa Hallituskatu 3 b, 1. kerros. Lapin ELY-keskuksen puhelinvaihteen numero on 0295 037 000.
Lisätietoja:
Ylijohtaja Pirkko Saarela p. 0295 037 122
Lapin ELY-keskus
Tarkastaja Jarmo Hirvelä, p. 0295 037 159
Lapin ELY-keskus
- Publiceringsdatum
- 2014-06-26