Regional information

Nyheter 2022

ELY-keskusten palvelu koetaan ystävällisenä ja asiantuntevana


Asiakkaiden palvelutyytyväisyyttä ELY-keskusten ja KEHA-keskuksen asiointipalveluihin seurataan ja kehitetään jatkuvan asiakaspalautteen avulla. Kyselyn piiriin kuuluvia ja arvioitavia palvelukokonaisuuksia ovat rahoitus-, maksatus, lupa- ja valvontapalvelut sekä yritysten kehittämispalvelut.

- Satakunnan ELY-keskus on saanut asiakkailta edelleen hyvää palautetta alueella toteuttamistaan palveluista ja yhteistyöstä. Kiitos tästä kuuluu ennen kaikkea osaavalle ja motivoituneelle henkilöstöllemme, toteaa strategiapäällikkö Anne Jortikka Satakunnan ELY-keskuksesta.

Satakunnan ELY-keskuksen asiakkaat olivat kyselyn perusteella erityisen tyytyväisiä saamansa palvelun ystävällisyyteen ja asiantuntevuuteen. Myös annettu neuvonta sai erittäin korkeat arvosanat.

Asiakaskokemusta kehitetään jatkuvasti
 

Palvelutyytyväisyyden mittaamisen uudistamisen myötä ELY-keskukset ja KEHA-keskukset voivat entistä paremmin arvioida asiakaskokemuksen ja sidosryhmätyytyväisyyden toteutumista ja kehittää palvelujaan.

- ELY-keskuksen toiminnan kehittämisessä panostetaan kuluvana vuonna edelleen asiakaskokemuksen ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Toimintaympäristön muuttuessa myös asiakkaiden tarpeet ovat yhä monisyisempiä ja siksi myös henkilöstön osaamisen kehittäminen on meille tärkeä asia. Kaiken kaikkiaan asiakkaita palvellaan yhdessä useiden eri kumppanien kanssa. Teemme kaikkemme, että jatkossakin palvelupolut ovat saumattomia ja asiakas saa palvelun nopeasti yhdeltä luukulta, Jortikka toteaa.

Lue lisää ELY-keskuksen valtakunnallisesta uutisesta.