- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- De kungörelser, offentliga delgivningar och beslut inom ansvarsområdet för miljö och naturresurser som är riksomfattande eller omfattar flera regioner
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Nyheter 2024
- Nyheter 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Asiakkaat ovat tyytyväisiä Hämeen ELY-keskuksen palveluihin (Kanta-Häme ja Päijät-Häme)
ELY-keskusten palvelutyytyväisyystutkimuksen tulokset vuodelta 2018 on julkaistu. Tulokset kertovat, että asiakkaat kokevat olevansa tyytyväisiä ELY-keskuksilta ja KEHA-keskukselta saamiinsa rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalveluihin sekä yritysten kehittämispalveluihin. Hämeen ELY-keskuksen osalta tulokset olivat erittäin hyviä ja kokonaistyytyväisyyden osalta tulos nousi edelliseen vuoteen nähden.
Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Hämeen ELY-keskuksen palveluihin oli 4,3 (asteikolla 1-5) kasvaen hieman edellisestä vuodesta. Erityisen tyytyväisiä oltiin kaikissa palveluissa edellisten vuosien tapaan asiantuntijoiden ystävällisyyteen, asiantuntemukseen sekä annettuun neuvontaan.
Kokonaisuutena arvioituna tuloksia voidaan pitää erinomaisina. ELY-keskusten palveluiden ja asiakastyön laatu on onnistuttu pitämään erinomaisena huolimatta meneillään olevista ja jo toteutuneista merkittävistä muutoksista sekä niiden aiheuttamasta kuormituksesta organisaatiolle. Pitkän aikavälin panostukset asiakaspalveluun ja henkilöstön vahva ammattitaito näkyvät palvelutyytyväisyystulosten positiivisena kehityksenä
"Vaikka vuoden 2018 toimintaa on voimakkaasti sävyttänyt maakuntauudistuksen valmistelu, on Hämeen ELY-keskus pystynyt pitämään palvelu- ja toimintakykynsä hyvällä tasolla. Tämä on ennen kaikkea osoitus henkilöstömme vankasta ammattitaidosta ja asiakaspalveluasenteesta.", kiittelee Hämeen ELY-keskuksen ylijohtaja Tommi Muilu.
Vuosittain julkaistava palvelutyytyväisyystutkimus on yksi ELY-keskuksen toiminnan kehittämisen lähtökohta. Valtakunnallisella tasolla jatketaan edelleen toimintaprosessien kehittämistä ja panostetaan erityisesti sähköisten palvelujen kehittämiseen, sillä asiakkailla on lupa edellyttää sujuvaa asiointia ELY-keskuksen kanssa. Hämeessä kiinnitämme tänä vuonna erityistä huomiota muun muassa alueellisen yhteistyön vahvistamiseen ja henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Näillä kehittämistoimilla pyritään parantamaan entisestään myös asiakkaiden palvelukokemusta.
ELY-keskusten palvelukyky on erittäin hyvällä tasolla ja osaaminen laajaa. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään edelleen palveluprosessien kehittämisessä ja asiakastyytyväisyyden säilyttämisessä vähintään nykyisellä tasolla.
Myös Hämeen TE-toimiston asiakastyytyväisyys kasvoi sekä työnantaja- (4,16) että työnhakija-asiakkaiden (3,84) osalta edelliseen vuoteen nähden. TE-toimiston asiakastyytyväisyyttä seurataan erillisellä neljä kertaa vuodessa toteutettavalla palvelutyytyväisyyskyselyllä.
Lisätietoja
Tommi Muilu, ylijohtaja, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 206
Teea Lyytikäinen, yksikön päällikkö, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 160
Eija Mannisenmäki, johtaja, Hämeen TE-toimisto, puh. 0295 041 840
Tiedotus
Kirsi Elomaa, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 037
- Publiceringsdatum
- 2019-03-12