Jalava

Jalava-hanke kehittää työvoimapalveluja erityisesti heikommassa asemassa oleville työnhakijoille. Tavoitteena on parantaa palvelujen tulos- ja vaikuttavuustietoa, vahvistaa asiakasosallisuutta ja luoda systemaattisempia mittaamisen tapoja. Hanke toteuttaa myös rekisteritutkimuksen palvelujen pitkäaikaisista vaikutuksista.

Aineisto

Tältä sivulta löydät hyödyllisiä aineistoja Jalava-hankkeen kehittämisteemoihin liittyen.

Photo by Ishaq Robin on Unsplash

Tulos- ja vaikuttavuusperusteisten hankintojen rakennuspalikat-käsikirja (Oosi, 2023)

Keski-Suomen ELY-keskuksen ESR-rahoitteisessa Laava – laatua ja vaikuttavuutta -hankkeessa (2021-2023) syntyi tulos- ja vaikuttavuusperusteisten hankintojen lisäämisen tueksi käsikirja aiheesta. 

Työvoimakoulutuksen jälkeen-seurantaraportti (Vauhkonen, 2023)

Keski-Suomen ELY-keskuksen ESR-rahoitteisessa Laava – laatua ja vaikuttavuutta -hankkeessa (2021-2023) tutkittiin Keski-Suomen ELY-keskuksen hankkimien työvoimakoulutusten vaikutuksia rekisteritutkimuksen avulla. 

Asiakasmuutos ja tulosperusteinen TE-palveluhankinta Käsikirja (pdf)

Keski-Suomen ELY-keskuksen ESR-rahoitteisessa Marke – palvelumarkkinoiden kehittäminen -hankkeessa (2018-2021) tuotetun käsikirjan ytimessä on asiakasmuutos. Käsikirja kuvaa tulosperusteisia TE-palveluhankintoja niin, että toivottu tulos on asiakkaassa tapahtuva muutos eli asiakasmuutos.

Osallistuitko Vertaistuella töihin -palveluun? Tule kehittämään palvelua entistä paremmaksi!

Ilmoittaudu työpajaan osoitteessa: https://link.webropolsurveys.com/S/6C7F97617C60CA5E


ELY-keskuksen logo