- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Pirkanmaan ELY-keskuksen asiakastyön laatu ja palvelukyky ovat korkealla tasolla (Pirkanmaa)
Pitkäjänteinen työ asiakaslähtöisen toiminnan ja asiakaspalvelun kehittämisessä näkyy tuoreissa asiakastyytyväisyystuloksissa. Asiakkaiden kokema palvelutaso on erinomainen kaikissa palveluissa. Toiminta on asiakaslähtöistä ja palveluhenkistä.
Pirkanmaan ELY-keskuksen asiakas- ja lupapalveluiden toimintaan ollaan tyytyväisiä. Erityisesti valtakunnallisesti tuotettaviin erikoiskuljetuslupiin ollaan erittäin tyytyväisiä. Tulosten valossa maksatuksen ja rahoituksen palvelut toimivat hyvin, vaikka kirittävääkin vielä löytyy asioiden käsittelynopeudessa. Yritysten kehittämispalveluissa tehty kehittämistyö näkyy entistä tyytyväisimpinä asiakkaina ja yritysten tarpeisiin on kyetty vastaamaan hyvin. ELY-keskuksen henkilöstö saa kiitosta asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelusta.
Asiakkaat ovat arvioineet asteikolla 1-5 Pirkanmaan ELY-keskuksen asiantuntemuksen, ystävällisyyden, annetun neuvonnan ja päätöksen perustelut kiitettäväksi yli 4 keskiarvolla.
- Tyytyväiset asiakkaat ja ammattitaitoinen henkilöstö ovat toimintamme kulmakiviä. Aiomme jatkossakin panostaa palveluidemme ja asiakaspalvelun kehittämiseen, sanoo Pirkanmaan ELY-keskuksen ylijohtaja Leena Vestala.
Vuosittain toteutettavaan palvelutyytyväisyyskyselyyn kuuluvat kaikki 15 ELY-keskusta sekä KEHA-keskuksen maksatuspalvelut.
Katso yhteenveto tuloksista: https://www.ely-keskus.fi/web/ely/uutiset-2019/-/asset_publisher/zLV23p6BEOJa/content/asiakkaat-tyytyvaisia-ely-keskusten-seka-keha-keskuksen-palveluihin-asiakastyon-laatu-erinomaista
Lisätiedot: Pirkanmaa ELY-keskuksen ylijohtaja Leena Vestala, puh. 0295 036 216.
- Julkaisupäivä
- 12.3.2019