- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2025
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2018
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Tiedotteet 2020
Tiedotearkistosta löydät tiedotteet, jotka on julkaistu 23.9.2020 mennessä. Tämän päivämäärän jälkeen ilmestyneet tiedotteet sekä yksittäiset alueelliset ELY-keskusten uutishuoneet listattuna löydät ELY-keskusten yhteiseltä uutishuoneelta STT Info -palvelusta.
Alueellista tietoa
Tiedotteet (23.9.2020 saakka)
Asiakkaat ovat tyytyväisiä Hämeen ELY-keskuksen palveluihin (Kanta-Häme ja Päijät-Häme)
ELY-keskusten palvelutyytyväisyystutkimuksen tulokset vuodelta 2019 on julkaistu. Asiakkaat ovat kokonaisuutena tarkasteltuna erittäin tyytyväisiä ELY-keskuksilta ja KEHA-keskukselta saamiinsa rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalveluihin sekä yritysten kehittämispalveluihin. Hämeen ELY-keskuksen osalta tulokset ovat erittäin hyviä ja kokonaistyytyväisyyden osalta tulos nousi hieman.
Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Hämeen ELY-keskuksen palveluihin oli 4,33 (asteikolla 1-5). Tulos nousi hieman edellisestä vuodesta. Erityisen tyytyväisiä asiakkaamme olivat kaikkien palvelujen osalta edellisten vuosien tapaan asiantuntijoiden ystävällisyyteen ja asiantuntemukseen. Myös päätöksen perusteluihin ja annettuun neuvontaan oltiin tyytyväisiä. Asiakkaat kokevat myös asian käsittelynopeuden parantuneen, mikä näkyy selkeänä nousuna (4,04) edelliseen vuoteen verrattuna.
Kuva: Hämeen ELY-keskuksen kaikkien palveluiden asiakastyytyväisyyden kehitys 2017 - 2019
Tuloksia voidaan pitää erinomaisina. Pitkän aikavälin panostukset asiakaspalveluun ja henkilöstön vahva ammattitaito näkyvät palvelutyytyväisyystulosten positiivisena kehityksenä.
Hämeen ELY-keskuksen ylijohtaja Tommi Muilu on tyytyväinen palvelutyytyväisyystutkimuksen tuloksiin. "Painopisteemme tulee jatkossakin olemaan uusien asiakkuusratkaisujen kehittäminen yhdessä kumppaneidemme ja asiakkaidemme kanssa ja panostamme voimakkaasti toimintamme uudistamiseen ja digitalisaation hyödyntämiseen. Osaavat asiantuntijamme haluavat jatkossakin olla innostuneita uudistajia ja osaajia alueellamme ja panostamme tämän viestimiseen myös hallinnonrajat ylittävästi".
Hämeen ELY-keskuksen palvelukyky on erittäin hyvällä tasolla ja osaaminen laaja-alaista. Tutkimuksen tuloksia hyödynnetään edelleen palveluprosessien kehittämisessä ja asiakastyytyväisyyden säilyttämisessä vähintään nykyisellä tasolla.
Lisätietoja:
Ylijohtaja Tommi Muilu, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 206
Asiakkuuspäällikkö Riikka Järvinen, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 121
Tiedotus:
Netta Saarinen, Hämeen ELY-keskus, puh. 0295 025 150
- Julkaisupäivä
- 30.3.2020