- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2025
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2018
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Palvelutyytyväisyyskysely: ELY-keskusten asiakastyön laatu erinomaista
- ELY-keskukset tekevät loistavaa työtä, parempaa tulosta kuin koskaan, iloitsee Uudenmaan ELY-keskuksen ylijohtaja Petri Knaapinen.
Vuosittaiseen palvelutyytyväisyyskyselyyn kuuluvat kaikki 15 ELY-keskusta (elinkeino-, liikenne ja ympäristökeskus). Palautteen mukaan kokonaistyytyväisyys on jatkanut paranemistaan ja tehdyt pitkän aikavälin panostukset asiakaspalveluun sekä henkilöstön vahva ammattitaito näkyivät positiivisena kehityksenä.
Uudenmaan ELY-keskuksen rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalveluissa tulokset ovat kokonaisuudessaan nousseet. Asiakastyytyväisyys näkyi mm. palveluiden asiantuntemuksessa, ystävällisyydessä ja neuvonnassa.
- Tulokset osoittavat, että virastossa tehdään hyvää työtä joka sektorilla, tehdään oikeita asioita sekä keskitytään hyvään palveluun. Ollaan saatu luotua yhdessä tekemisen kulttuuri, jossa tulosta tehdään yhdessä asiakkaiden kanssa.
Myös Uudenmaan TE-palvelut on saanut asiakastyytyväisyyskyselyssä erinomaiset tulokset. Viisiportaisella (5) asteikolla yritysasiakkaat antoivat TE-palveluista tulokseksi neljä (4) ja henkilöasiakkaat 3,8.
- Julkaisupäivä
- 12.3.2019