Navigointivalikko
Uutiset 2015

Uutiset 2015

Uutiset

Liikenteen ja ympäristön puhelinasiakaspalvelu siirtyy kesäaikaan

Kesä tuo muutoksia Liikenteen ja Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskusten puhelinpalveluaikoihin.

Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelu palvelee 18.6. -  14.8. välisenä aikana maanantaista perjantaihin klo 9-15. 

Liikenteen asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelu palvelee 22.6. -  14.8. välisenä aikana maanantaista perjantaihin klo 9-14. 

Muiden palvelukanavien kautta tulleita kyselyjä ja palautteita käsitellään normaalisti klo 8-16 välisenä aikana. Elokuussa 17.8. alkaen molemmat asiakaspalvelukeskukset palvelevat jälleen puhelimitse arkipäivisin klo 9-16.

Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskus neuvoo asiakkaita elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten (ELY-keskus) hoitamissa ympäristöasioissa sekä vastaa yleisiin ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Liikenteen asiakaspalvelukeskus on Liikenneviraston ja ELY-keskusten toimialaan kuuluvien maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden yhteyspalvelu.

Ympäristötietoa löytyy kätevästi verkosta esimerkiksi www.ymparisto.fi -palvelusta. Liikenteestä puolestaan löytyy tietoa mm. osoitteesta www.ely-keskus.fi/liikenne.

Lisätietoja:

Ympäristöasioiden asiakaspalvelu
Kundservice för miljöfrågor

p. 0295 020 900, pvm/mpm
ympariston.asiakaspalvelu@ely-keskus.fi

Tel. 0295 020 901, lna/mta
kundservice.miljo@ntm-centralen.fi

Liikenteen asiakaspalvelu
Kundservice för trafik

0295 020 600 asiakaspalvelu (neuvonta ja palautteet), pvm/mpm
0295 020 603 neuvonta yksityisteiden valtionavustuksista , pvm/mpm
liikenteen.asiakaspalvelu@ely-keskus.fi

0295 020 601 kundservice, lna/mta
trafikens.kundservice(at)ntm-centralen.fi

Tienkäyttäjän linja 0200 2100: Ilmoitukset teiden kunnosta ja liikenteen ongelmista (24 h/vrk)


Alueellista tietoa