- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Ympäristö ja luonnonvarat -vastuualueen valtakunnalliset ja useampaa aluetta koskevat kuulutukset, yleistiedoksiannot ja päätökset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2024
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Uutiset 2016
Liikenteen asiakaspalvelukeskus palvelee myös chatissa
Liikenteen asiakaspalvelukeskus on laajentanut palvelukanavatarjontaansa chat-neuvonnalla. Chat-kanava on avoinna arkiaamupäivisin klo 9-12.
Tämä aika on kiireisin puhelimitse tulevien yhteydenottojen osalta ja tavoitteena onkin helpottaa ruuhka-aikojen yhteydenottoa ja parantaa asiakaspalvelun tavoitettavuutta. Chat -neuvonta on reaaliaikaista ja se tarjoaa vaihtoehdon soittamisella ja verkkopalvelussa tarjottavalle neuvonnalle. Chat-ikkuna avautuu verkkopalvelumme Liikenne-osion sivuilta.
Suosituimpia yhteydenottojen aiheita ovat mm. lupaneuvonta, verkkopalveluiden käytönopastus sekä tienhoitoon liittyvät palautteet ja aloitteet. Chat-palvelun alkuvaihe on osoittanut, että siellä kysyttävät kysymykset ovat pääsääntöisesti nopeasti selvitettäviä, mutta vastaavat kirjoltaan muiden kanavien kautta tulevia yhteydenottoja.
- Julkaisupäivä
- 21.9.2016