Navigointivalikko
Uutiset 2016

Uutiset 2016

Uutiset 2016

Liikenteen asiakaspalvelukeskus palvelee myös chatissa

Liikenteen asiakaspalvelukeskus on laajentanut palvelukanavatarjontaansa chat-neuvonnalla. Chat-kanava on avoinna arkiaamupäivisin klo 9-12.

Tämä aika on kiireisin puhelimitse tulevien yhteydenottojen osalta ja tavoitteena onkin helpottaa ruuhka-aikojen yhteydenottoa ja parantaa asiakaspalvelun tavoitettavuutta. Chat -neuvonta on reaaliaikaista ja se tarjoaa vaihtoehdon soittamisella ja verkkopalvelussa tarjottavalle neuvonnalle. Chat-ikkuna avautuu verkkopalvelumme Liikenne-osion sivuilta.

Suosituimpia yhteydenottojen aiheita ovat mm. lupaneuvonta, verkkopalveluiden käytönopastus sekä tienhoitoon liittyvät palautteet ja aloitteet. Chat-palvelun alkuvaihe on osoittanut, että siellä kysyttävät kysymykset ovat pääsääntöisesti nopeasti selvitettäviä, mutta vastaavat kirjoltaan muiden kanavien kautta tulevia yhteydenottoja.
 


Alueellista tietoa