- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Yleistiedoksiannot maantielle jätettyjen ajoneuvojen siirtämiseksi
- Valtion liikenneväylien suunnittelu - kuulutukset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2021
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2023
- Uutiset 2022
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Sidosryhmien tyytyväisyys kasvanut ELY-keskuksen toimintaan (Keski-Suomi)
Joka toinen vuosi toteutettava elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sidosryhmäkysely osoittaa, että Keski-Suomen ELY-keskus on onnistunut nostamaan kokonaistyytyväisyyttään merkittävästi vuoden 2017 kyselystä.
Sidosryhmäkyselyyn osallistui keskeisiä yhteistyökumppaneita, kuten muita viranomaisia, oppilaitoksia, ohjaavia ministeriöitä, järjestöjä ja kolmannen sektorin toimijoita. Kysely lähetettiin 236:lle toimijalle, joista 24,6 % vastasi. Keski-Suomen ELY-keskuksen kokonaistyytyväisyydeksi muodostui 4,07 asteikolla 1-5. Vuonna 2017 vastaava luku oli 3,53.
ELY-keskus koetaan sidosryhmien keskuudessa erittäin tärkeäksi yhteistyökumppaniksi, jonka parhaimpina valtteina ovat asiantuntemus ja yhteistyötaito. Parannettavaa löytyy etenkin joustavuudessa ja nopeudessa, mutta niissäkin osa-alueissa tulokset ovat varsin kelvollisia julkisen hallinnon yleisiin mielikuviin verrattuna.
– Kyselyyn vastanneiden määrä olisi saanut olla korkeampikin, mutta tulos on silti suuntaa antava ja kertoo siitä, että teemme kumppaneiden mielestä laadukasta työtä Keski-Suomen parhaaksi niin elinkeinojen, liikenteen kuin ympäristöasioidenkin saralla. Olemme lisäksi ilmeisen haluttu kumppani, Keski-Suomen ELY-keskuksen ylijohtaja Pasi Patrikainen iloitsee.
Verkostoyhteistyö on Keski-Suomen ELY-keskukselle aivan ensiarvoisen tärkeää tulosten aikaansaamiseksi. Siksi sidosryhmäkyselyt ja niistä tehtävät analyysit otetaan tarkasti huomioon niin ELY-keskuksen strategisessa suunnittelussa kuin arjen työssäkin.
ELY-keskusten keskeisiä tehtäviä ovat muun muassa yritysten neuvonta-, rahoitus- ja kehittämispalvelut, maaseutuasiat, maanteiden kunnossapito, tiehankkeet, työllisyysasiat, ympäristönsuojelu, alueiden käytön ja rakentamisen ohjaus, vesivarojen käyttö ja huolto sekä EU:n rakennerahastohankkeet.
Lisätietoja:
Ylijohtaja
Pasi Patrikainen
p. 0295 024 860
Asiakkuuspäällikkö
Santtu Lytsy
p. 0295 020 140
Keski-Suomen ELY-keskus
- Julkaisupäivä
- 9.12.2019