Arbete

Information om uppgifter och tjänster inom arbetslivet, lönegarantin och invandringen

Uutisia -Työ

null Tarvitsetko apua yrityksesi muutostilanteessa? (Pirkanmaa)

Tarvitsetko apua yrityksesi muutostilanteessa? (Pirkanmaa)

Yritysten kehittämispalvelujen Analyysi ja Konsultointi ovat tehokkaita välineitä yrityksen muutostilanteessa.

Yritysten kehittämispalvelujen, eli kehpojen, teemat ovat

  • kasvu ja uudistaminen,
  • tuottavuus ja talous,
  • markkinointi ja asiakkuudet,
  • johtaminen ja henkilöstö,
  • innovaatioiden kaupallistaminen.

Palvelu räätälöidään yrityksen tarpeeseen. Yritysten kehittämispalveluja käyttämällä yritys saa avukseen kokeneen ja ammattitaitoisen liikkeenjohdon konsultin. ELY-keskus auttaa tarvittaessa asiantuntijan valinnassa.

Analyysi-palvelussa käydään läpi yrityksen nykytilanne ja laaditaan yritykselle kehittämissuunnitelma. Palvelun kesto on 1-2 päivää. Palvelu soveltuu tilanteeseen, jossa on tarve tehdä yritykselle nopeasti tilannekatsaus ja kehittämissuunnitelma. Analyysi-palvelun hinta on yritykselle 220 euroa + alv / päivä.

Konsultointi-palvelussa kehitetään yritystä tavallisesti 2-5 päivän ajan ja laaditaan Analyysi-palvelua syvällisempi ja kohdennetumpi toimenpidesuunnitelma. Yhteensä konsultointipäiviä voidaan myöntää yritykselle 15 päivää kolmessa vuodessa. Konsultointi-palvelun hinta on yritykselle 300 euroa + alv / päivä.

Konsultointipalvelua voi käyttää mm. kansainvälistymisstrategian laatimiseen, omistusjärjestelyjen suunnitteluun, liiketoiminnan digitalisoimisen suunnitteluun tai IPR-selvityksiin.

Yritysten kehittämispalveluja voivat käyttää toimintansa vakiinnuttaneet pk-yritykset, joilla on edellytykset jatkuvaan kannattavaan toimintaan. Toimiala- tai yhtiömuotorajauksia ei ole, ja palveluja voidaan myöntää myös yksityisille elinkeinonharjoittajille.

Palvelu haetaan ELY-keskuksesta sähköisesti

Lomakkeella kuvataan lyhyesti yrityksen perustiedot ja kehittämistarve. Hakemukset käsitellään mahdollisimman nopeasti.

Palvelu ei sovellu yrityksen perustamiseen, markkinointimateriaalin tai www-sivujen suunnitteluun, verkkokaupan rakentamiseen tai hakemusten laatimiseen.

​​​​​​​

Lue lisää ja ota yhteyttä:

yritystenkehittamispalvelut.fi

jukka.ojala(at)ely-keskus.fi

 

 

Telefonservice för lönegarantin

mån-fre 12.00 - 15.00
0295 020 020 (lna/msa)

Läs mera om telefontjänster

Telefonservice för uppehållstillstånd för företagare

tis - tors 10.00 - 11.00
0295 020 980 (lna/msa)

Läs mera om telefontjänster

TE-tjänstens telefonservice

mån - fre 9.00 - 16.15
Personkund
0295 025 500 (lna/msa)

Arbetsgivare och företagare
0295 020 500 (lna/msa)

Läs mera om telefontjänster