Navigeringsmeny
- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Allmän anmälan om flyttning av fordon som lämnats på landsväg
- Planering av statens trafikleder - kungörelser
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Uutiset 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Uutiset 2017
Nyheter 2017
Nyheter 2017
Yrityskatsaus 2/2016 on ilmestynyt
Palvelu ei koskaan ole olemassa ilman asiakasta. Tuote voi jäädä hyllyyn käyttämättä, mutta palvelu syntyy aina asiakaskohtaamisen kautta. Asiakkaan tarpeet ovat palvelujen ydin ja niiden tunnistaminen avain palvelujen kysynnän kasvuun. Siksi palveluliiketoimintaa ja palvelujen kasvua tarkasteltaessa asiakkaalle syntyvän arvon merkitys on keskeinen asia.
Uusi Yrityskatsaus tarkastelee palveluliiketoimintaa monesta näkökulmasta:
- Millaista on palveluiden vienti suhteessa perinteiseen liiketoimintaan.
- Mitä palvelut merkitsevät teollisuudessa tai ekosysteemien kehittymisessä.
Myös palveluliiketoiminnan ratkaisujen suojausta ja brändäystä käsitellään. Mukana on myös useampi artikkeli jotka tarkastelevat asiakkaan kannalta merkittäviä tekijöitä.
Lue lisää:
- Publiceringsdatum
- 2017-01-13