- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Tiedotteet 2021
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Uutiset 2023
- Nyheter 2022
- Nyheter 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
- Tjänster, finansiering och understöd i coronasituationen
Nyheter 2017
Ympäristöasioiden asiakaspalvelulla kiireiset ajat - kysymysten kirjo laaja
Ympäristöasioiden asiakaspalvelusta (Y-aspa) kysytään tällä hetkellä eniten avustuksien hakemisesta, maksatusasioista, vedenkorkeuksista, ruoppausilmoituksista, eläinten täyttämisestä ja haja-asutuksen jätevesiasioista.
Asiakaspalvelusta kerrotaan, että yhteydenottoja tulee tasaisena virtana läpi vuoden. "Kuitenkin kautta-aikain vilkkain kuukausi oli mennyt syyskuu. Saimme yli 1000 yhteydenottoa puhelimella, chatillä, sähköpostilla ja palautteiden kautta."
Y-aspa neuvoo asiakkaita ELY-keskusten hoitamissa ympäristöasioissa sekä vastaa yleisiin ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Asiakaspalvelukeskus opastaa asioiden vireillepanossa, neuvoo ymparisto.fi-verkkopalvelun käytössä ja vastaa kysymyksiin ja palautteisiin.
Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä joko puhelimella tai sähköpostilla. Sillä on myös käytössään chatti-palvelu jokainen arkipäivä klo 12-15.00.
- Publiceringsdatum
- 2017-10-20