Navigeringsmeny
Nyheter 2013

Nyheter 2013

Nyheter

TE-palvelujen asiakasraati rasvasi rattaita pyörimään paremmin (Pirkanmaan ELY-keskus)

Alkusyksystä Pirkanmaan TE-palvelujen kotisivuilla haastettiin työnhakijoita lähettämään kehittämisideoita asiakaspalvelun parantamiseksi. Erityisesti ideoita pyydettiin verkkopalveluiden, puhelinpalveluiden kehittämiseen sekä asioimisohjeen selkiyttämiseen.

Ideoita tuli kiitettävästi ja osa vastanneista oli halukas myös tiiviimpään asiakasraatityöskentelyyn. Asiakasraati on kokoontunut syksyn aikana jo kaksi kertaa.

Saatujen palautteiden ja kehittämisideoiden pohjalta on ryhdytty heti toimeen. On päivitetty mm. asiointiohjetta sekä kotisivuja. Tekstiä on muokattu pois "virkamieskielestä" sekä asioiden jäsentelyä ja otsikointia on tarkennettu. Raadilta saatu palaute on ollut arvokasta. Kehittämistyö jatkuu edelleen ja kaikenlaista palautetta sivuista otetaan mielellään vastaan. Palautetta voi lähettää osoitteeseen: minna.koivunen(at)te-toimisto.fi.

 


Regional information