- Aktuellt
- Kungörelser och anmälningar
- Jobba hos oss
- RSS-feed
- Evenemang och utbildningar
- Anbudsförfrågningar och projektutlysningar
- Pressmeddelanden
- Pressmeddelanden 2020
- Pressmeddelanden 2019
- Pressmeddelanden 2018
- Pressmeddelanden 2017
- Pressmeddelanden 2016
- Pressmeddelanden 2015
- Pressmeddelanden 2014
- Pressmeddelanden 2013
- Pressmeddelanden arkiv
- Beställ meddelanden
- Aktuellt
- Uutiset 2021
- Nyheter 2020
- Nyheter 2019
- Nyheter 2018
- Nyheter 2017
- Nyheter 2016
- Nyheter 2015
- Nyheter 2014
- Nyheter 2013
- Nyhetsbrev
- Kommunikation
Nyheter 2013
TE-palvelujen asiakasraati rasvasi rattaita pyörimään paremmin (Pirkanmaan ELY-keskus)
Alkusyksystä Pirkanmaan TE-palvelujen kotisivuilla haastettiin työnhakijoita lähettämään kehittämisideoita asiakaspalvelun parantamiseksi. Erityisesti ideoita pyydettiin verkkopalveluiden, puhelinpalveluiden kehittämiseen sekä asioimisohjeen selkiyttämiseen.
Ideoita tuli kiitettävästi ja osa vastanneista oli halukas myös tiiviimpään asiakasraatityöskentelyyn. Asiakasraati on kokoontunut syksyn aikana jo kaksi kertaa.
Saatujen palautteiden ja kehittämisideoiden pohjalta on ryhdytty heti toimeen. On päivitetty mm. asiointiohjetta sekä kotisivuja. Tekstiä on muokattu pois "virkamieskielestä" sekä asioiden jäsentelyä ja otsikointia on tarkennettu. Raadilta saatu palaute on ollut arvokasta. Kehittämistyö jatkuu edelleen ja kaikenlaista palautetta sivuista otetaan mielellään vastaan. Palautetta voi lähettää osoitteeseen: minna.koivunen(at)te-toimisto.fi.
- Publiceringsdatum
- 2013-11-14