Navigeringsmeny
Uutiset 2016 sv

Nyheter 2016

Nyheter 2016

Ennätyksellisen paljon yhteydenottoja liikenteen asiakaspalveluun (Pirkanmaa)

Liikenteen asiakaspalvelussa elokuu oli poikkeuksellisen kiireinen. Tienkäyttäjien yhteydenottoja tuli yhteensä ennätykselliset 4500 kappaletta, tuhatkunta enemmän kuin keskimäärin kuukauden aikana. Erityisesti puhelinkontaktit lisääntyivät.

Lokakuusta eteenpäin Liikenteen asiakaspalvelukeskus palvelee puhelimessa arkisin kello 9–14. Alkukesästä käyttöön otettu chat-palvelu toimii kello 12–16. Muista palvelukanavista mobiilipalaute, sähköposti ja palautelomake ovat normaaliin tapaan käytössä virka-aikaan.

Elo-syyskuussa saadusta palautteesta suurin osa koski Waltti-lippu-uudistusta, päällysteiden kuntoa ja sorateiden hoitoa. Neuvontaa annettiin alkusyksystä eniten viranomaisasioissa. Tavaraliikenne- ja erikoiskuljetusluvat ovat kysytyimpiä aiheita ympäri vuoden. Lisäksi teiden hoidosta ja vahingonkorvausasioista tuli paljon kysymyksiä.

Kymmenenä toimintavuotenaan asiakaspalvelukeskus on vakiinnuttanut asemansa liikenteen päivittäisenä palvelukanavana. Sujuvoittaakseen entisestään asiakaspalveluaan ELY-keskus on kerännyt liikennesivuilleen usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen: https://www.ely-keskus.fi/web/ely/usein-kysyttya


Regional information