Navigeringsmeny
Uutiset 2016 sv

Nyheter 2016

Nyheter 2016

Chat-neuvonta osaksi Liikenteen asiakaspalvelua (Pirkanmaa)

Liikenteen asiakaspalvelukeskus on laajentanut palvelukanavatarjontaansa avaamalla chat-neuvonnan. Pilotin alkuvaiheessa chat-kanava on avoinna arkipäivisin klo 9–12, joka on puhelinyhteydenottojen kaikkein vilkkain aika. Chatin tavoitteena on ohjata erityisesti ruuhka-aikojen yhteydenottoja pois puhelinpalvelusta.

Chat-neuvonta on reaaliaikaista viestintää. Se tarjoaa vaihtoehdon verkkokäyttäjille ja verkossa tarjottavalle neuvonnalle. Alkuvaihe on osoittanut, että chat-palvelussa kysyttävät kysymykset ovat pääsääntöisesti nopeasti selvitettäviä, kirjoltaan muiden kanavien yhteydenottojen kaltaisia. Suosituimpia yhteydenottojen aiheita ovat lupaneuvonta, verkkopalveluiden käytönopastus, sekä tienhoitoon liittyvät palautteet ja aloitteet.

Chat-ikkuna avautuu ely-keskus.fi -verkkopalvelun Liikenne-osion sivuilta.

Asiakaspalvelukeskus kesäaikaan

Kesä tuo muutoksia myös Liikenteen asiakaspalvelun puhelinpalveluun. Asiakaspalvelu siirtyy kesällä lyhennettyyn puhelinpalveluaikaan ajalla 20.6.–14.8. Puhelinneuvontaa on tuolloin tarjolla klo 9–14. Kirjalliset palautteet käsitellään kesälläkin palveluajan puitteissa klo 16 saakka.


Regional information