- ELY-keskukset
- Alueen tila ja näkymät
- Aluekehittäminen
- Organisaatio
- Suunnittelu ja seuranta
- Projektit ja hankkeet
- Asiakkaat työllisyyden ja soten yhdyspinnoilla
- Clean drinking water and healthy environment for Sortavala
- EMRA – Environmental Planning, Measures and Restauration Actions in Regulated Water systems, Swedish-Finnish Cross-Border-project in the Arctic Region
- Joint Environmental Management of the River Tana (Tenojoen Interreg -hanke)
- Koordinoiden rakennemuutokseen ja kohtaantoon (ESR-hanke)
- Lapin DigiStep esiselvityshanke
- Paatsjoen monitoimisuunnitelma -hanke
- Pohjoinen älykäs kasvu Arctic Smart Growth (ASG)
- Tiehankkeet
- Työhyvinvointia digiajassa
- Etänä Lapissa: Jyväskylästä Ylläkselle
- Etänä Lapissa: toinen koti Jeesiössä
- Etänä Lapissa: idyllinen Pyhä
- Etänä Lapissa: Australiasta Rovaniemelle
- Etänä Lapissa: Maksniemen arkea
- Etänä Lapissa: mahdollisuuksien Levi
- Verkostosta elinvoimaa yrityksille - SYP 2.0 (ESR-hanke)
- Työhyvinvointia ja tuottavuutta yrityksiin - konsultointipalvelu
- Asiakaspolku digitaalisessa ympäristössä - klinikka
- Hyvä työpaikka Lapissa (ESR-hanke)
- Tehtävät ja toiminta
Yrittäjä, haluaisitko, että yrityksesi näkyisi paremmin hakukoneissa, somessa ja muissa markkinointikanavissa?
Osallistu maksuttomaan Asiakaspolku digitaalisessa ympäristössä - koulutukseen toukokuussa! Kouluttajana toimii kuvassa esiintyvä Heljä Kokko, Kuulu Oy:ltä.
Koulutuksessa opit kuinka johdattelet potentiaalista asiakastasi eteenpäin digitaalisella ostopolulla kohti asiakkuutta. Digitaalinen ostopolku käydään läpi aina tunnettuuden rakentamisesta ostopäätökseen ja ostajan sitouttamiseen.
Koulutuksen jälkeen sinulla on ymmärrys siitä, miten muun muassa sosiaalisen median kanavat, Google-näkyvyys, sähköpostimarkkinointi ja omat verkkosivut yhdistetään tuloksia tuottavaksi markkinointikokonaisuudeksi.
Saat vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Tunnettuus: Kuinka varmistat, että yrityksesi löytyy verkosta ja että näyt oikeissa kanavissa?
- Harkinta: Millä keinoilla saat käännettyä ostoa harkitsevan henkilön asiakkaaksesi niin ettei hän käänny kilpailijan puoleen?
- Ostopäätös: Mitkä asiat verkkosivuilla vaikuttavat siihen, että ostopäätös tai päätös jättää tarjouspyyntö syntyvät helpommin?
- Sitouttaminen: Kuinka sitoutat asiakkaasi ostamisen jälkeen niin, että hän ostaa uudelleen tai ainakin suosittelee yritystäsi eteenpäin?
Mitä: Asiakaspolku digitaalisessa ympäristössä - klinikka. Kouluttaja Heljä Kokko / Kuulu Oy.
Milloin: 31.5.2022 klo 9.00-12.00, yrityskohtaiset yhden tunnin (1 h) konsultointiajat sovitaan kouluttajan kanssa.
Kustannus: Palvelu on maksuton yrityksille ja se lasketaan De minimis - tueksi.
Kenelle: Lappilaisille mikro- ja pk-yrityksille.
Ilmoittautuminen 24.5. mennessä: linkki ilmoittautumiseen
Lisätiedot: Olli Lehtoniemi tai Marjaana Hämäläinen, etunimi.sukunimi@ely-keskus.fi
Palvelu on osa Lapin ELY-keskuksen Verkostosta elinvoimaa yrityksille - SYP 2.0 - ESR-hanketta.