Navigeringsmeny
Uutiset 2017

Nyheter 2017

Nyheter 2017

Uusi verkkopalvelu tarjoaa tietoa liikenteestä

Liikenteen asiakaspalvelu on avannut uuden verkkopalvelun. Liikenteen tietämyskanta on älykäs 24/7 itsepalveluratkaisu, josta asiakas voi etsiä tietoa vapaamuotoisesti hakusanoilla. Palveluun on viety useimmiten Liikenteen asiakaspalvelusta kysyttyjä asioita ja tietämystä. Tietoa voi etsiä myös selaamalla kysymyksiä ja vastauksia eri aihealueista.

Tavoitteena uuden palvelun avaamisella on vähentää sellaisia asiakaspalveluun tulevia yhteydenottoja, joissa verkkosivuilta on yritetty etsiä tietoa sitä löytämättä. Verkkopalveluiden kehittäminen asiakasystävällisemmäksi nopeuttaa vastausten löytymistä ja vähentää kyselyitä asiakaspalveluun tai asiantuntijoille. 

Liikenteen tietämyskanta on pilottikäytössä heinäkuun loppuun saakka, jonka jälkeen saatujen kokemusten perusteella voidaan palvelu vakinaistaa.


Regional information