- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Uutiset 2013
TE-palvelujen asiakasraati rasvasi rattaita pyörimään paremmin (Pirkanmaan ELY-keskus)
Alkusyksystä Pirkanmaan TE-palvelujen kotisivuilla haastettiin työnhakijoita lähettämään kehittämisideoita asiakaspalvelun parantamiseksi. Erityisesti ideoita pyydettiin verkkopalveluiden, puhelinpalveluiden kehittämiseen sekä asioimisohjeen selkiyttämiseen.
Ideoita tuli kiitettävästi ja osa vastanneista oli halukas myös tiiviimpään asiakasraatityöskentelyyn. Asiakasraati on kokoontunut syksyn aikana jo kaksi kertaa.
Saatujen palautteiden ja kehittämisideoiden pohjalta on ryhdytty heti toimeen. On päivitetty mm. asiointiohjetta sekä kotisivuja. Tekstiä on muokattu pois "virkamieskielestä" sekä asioiden jäsentelyä ja otsikointia on tarkennettu. Raadilta saatu palaute on ollut arvokasta. Kehittämistyö jatkuu edelleen ja kaikenlaista palautetta sivuista otetaan mielellään vastaan. Palautetta voi lähettää osoitteeseen: minna.koivunen(at)te-toimisto.fi.
- Julkaisupäivä
- 14.11.2013