- Ajankohtaista
- Kuulutukset ja ilmoitukset
- Meille töihin
- RSS-palvelu
- Tapahtumat ja koulutukset
- Tarjouspyynnöt ja haut
- Tiedotteet
- Tiedotteet 2020
- Tiedotteet 2019
- Tiedotteet 2018
- Tiedotteet 2017
- Tiedotteet 2016
- Tiedotteet 2015
- Tiedotteet 2014
- Tiedotteet 2013
- Tiedotearkisto
- Tilaa tiedotteita
- Uutiset
- Uutiset 2021
- Uutiset 2020
- Uutiset 2019
- Uutiset 2018
- Uutiset 2017
- Uutiset 2016
- Uutiset 2015
- Uutiset 2014
- Uutiset 2013
- Uutiskirjeet
- Viestintä
Uutiset 2013
Naisyrittäjyyspäivää vietettiin Rytmikorjaamolla (Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus)
Seinäjoen Rytmikorjaamo täyttyi keskiviikkona naisyrittäjistä. Yhdennentoista kerran järjestetyn tapahtuman teemana oli tällä kertaa "markkinointi ja viestintä menestyksen tukena".
Päivän teemaan liittyen kuultiin muun muassa viestintäpäällikkö Sanna Männikköä Frami Oy:stä, toimitusjohtaja Arto Kohtalaa Semio Oy:stä sekä markkinointipäällikkö Tuula Lahtea Seinäjoen seudun elinkeinokeskuksesta. Puheenvuoroissa kuultiin ajatuksia viesitnnästä yleensä sekä siitä millainen on paras viesti. Kysyttiin myös "Missä asiakkaasi ovat?" sekä paikan brändäämisen esimerkkinä kuultiin KOMIA-brändistä, joka tekee Seinäjoen kaupunkiseutua tunnetuksi.
Väliajalla saattoi tutustua paikallisten yrittäjien tarjontaan, myös Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus esitteli yrittäjille tarjottuja omia palveluitaan.
Muita tapahtumaa luoneita ja tukevia yrityksiä Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksen lisäksi olivat Kreetan Työ ja Huvi Oy, Aisapari ry, Etelä-Pohjanmaan liitto, Etelä-Pohjanmaan kauppakamari, Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät, Kuudestaan ry, Liiveri ry, ProAgria Etelä-Pohjanmaa/Maa- ja kotitalousnaiset, Sedu Aikuiskoulutus, Seinäjoen seudun elinkeinokeskus, Seinäjoen Seudun Yrittäjänaiset ry sekä Suupohjan Kehittämisyhdistys ry.
Sosiaalinen media -some
Päivän aikana kuulitiin myös ajankohtaisia käyttökokemuksia sosiaalisen median maailmasta. Tätä aihetta käsiteltiin yrittäjien näkökulmasta. Omista some kokemuksistaan olivat kertomassa Laura Laukka ja Miira Häggblom egologisesta päiväkoti Vihreä Willa Oy:stä sekä Riitta Ojala ja Sanna-Kaisa Tastula Manunkylän Ratsutallista. He valottivat kuulijoille miten ovat ottaneet mm. Facebookin sekä blogit osaksi yritystensä arkea ja millaista palautetta ovat perustamistaan sivuista saaneet.
Lopuksi saimme vielä kuulla markkinoinnista tunteella tuottaja Osku Ketolan kertomana. Hän sanoi, että hinta ei ole kilpailuvaltti, vaan itse tarina tuotteen takana myy usein paremmin.
- Julkaisupäivä
- 1.11.2013