Navigointivalikko
Uutiset 2016

Uutiset 2016

Uutiset 2016

Liikenteen ja ympäristön asiakaspalvelukeskukset palvelevat myös kesällä

Liikenteen ja Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskukset palvelevat asiakkaita kesäaikaan seuraavasti:

Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelu palvelee 20.6. - 12.8. välisenä aikana maanantaista perjantaihin klo 9-15. 

Liikenteen asiakaspalvelukeskuksen puhelinpalvelu palvelee 20.6. - 12.8. välisenä aikana maanantaista perjantaihin klo 9-14. 

Muiden palvelukanavien kautta tulleita kyselyjä ja palautteita käsitellään normaalisti klo 8-16 välisenä aikana. Elokuusta 15.8. alkaen molemmat asiakaspalvelukeskukset palvelevat jälleen puhelimitse arkipäivisin klo 9-16.

Ympäristöasioiden asiakaspalvelukeskus neuvoo asiakkaita elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten (ELY-keskus) hoitamissa ympäristöasioissa sekä vastaa yleisiin ympäristöä koskeviin kysymyksiin.

Liikenteen asiakaspalvelukeskus on Liikenneviraston ja ELY-keskusten toimialaan kuuluvien maantie-, rata- ja vesiväyläasioiden yhteyspalvelu.

Ympäristötietoa löytyy kätevästi verkosta esimerkiksi www.ymparisto.fi -palvelusta. Liikenteestä puolestaan löytyy tietoa mm. osoitteesta www.ely-keskus.fi/liikenne.

Lisätietoja:

Ympäristöasioiden asiakaspalvelu

Liikenteen asiakaspalvelu

  • 0295 020 600 asiakaspalvelu (neuvonta ja palautteet), pvm/mpm
  • 0295 020 603 neuvonta yksityisteiden valtionavustuksista , pvm/mpm
  • liikenteen.asiakaspalvelu@ely-keskus.fi
  • Pirkanmaan ELY-keskus, asiakaspalvelupäällikkö Katariina Korteoja, puh. 0295 036 291

Tienkäyttäjän linja 0200 2100: Ilmoitukset teiden kunnosta ja liikenteen ongelmista (24 h/vrk)


Alueellista tietoa