Navigointivalikko

Alueellista tietoa

Koronavirustilanteen vaikutukset Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston asiakaspalveluun

Hallituksen linjausten mukaisesti Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston henkilöstö palvelee asiakkaitaan 18.3. lähtien pääsääntöisesti sähköisesti ja puhelimitse. Uudenmaan TE-toimisto rajoittaa asiakastilojensa käyttöä ainoastaan työnhaun käynnistämiseen niille asiakkaille joille verkko- tai puhelinasiointi ei ole mahdollista.

Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston kirjaamot toimivat normaalisti.

Tilaisuuksien peruutuksista kerromme Tapahtumat- sivuillamme. Kokoukset ja muut tilaisuudet pyritään järjestämään virtuaalisiksi mahdollisuuksien mukaan.

Normaalitöiden jatkuessa olemme samalla kuitenkin varautuneet muutoksiin ja tehtävien voimakkaaseen priorisointiin tärkeät toiminnot huomioiden.

Seuraamalla ELY-keskuksen ja TE-toimiston verkkosivuja sekä sosiaalisen median kanavia saat tietoa toiminnastamme ja tämän erityistilanteen aiheuttamista muutoksista.

Edellä mainitut poikkeustoimet ovat voimassa tilanne huomioiden 13.4.2020 asti.

Lisätietoja sähköisestä asioinnista löytyy näiltä sivulta:
ELY-keskus: http://www.ely-keskus.fi/web/ely/asioiverkossa
TE-toimisto: https://www.te-palvelut.fi/te/fi/nain_asioit_kanssamme/te_palvelut/index.html

Uudenmaan ELY-keskus sosiaalisessa mediassa:
» Uudenmaan ELYn Twittertili
» Uudenmaan ELYn liikenneasiat Twitterissä

Uudenmaan TE-toimisto sosiaalisessa mediassa:
» Facebook
» Instagram
» Twitter

Lisätietoja:
Ylijohtaja Petri Knaapinen, Uudenmaan ELY-keskus
Johtaja Tiina Korhonen, Uudenmaan TE-toimisto

TIEDOTTEET (23.9.2020 saakka)

Tiedotteet 2020 (23.9.2020 saakka)