Uutiset 2019

10-vuotias Yritys-Suomi-puhelinpalvelu kerää kiitosta

Yritys-Suomi-puhelinpalvelun perustamisesta on 10 vuotta. Palvelun kehittäminen käynnistyi TEM:n johdolla, ja ensimmäinen asiakaspuhelu vastaanotettiin 16.11.2009. Asiakastyytyväisyys on säännöllisissä mittauksissa korkealla tasolla.

Runsaasti kiitosta ovat saaneet erityisesti Yritys-Suomi-puhelinpalvelun tarjoaman neuvonnan laaja-alaisuus, asiantuntevuus ja vaivattomuus.  Yrityspalveluiden viidakossa on koettu tärkeänä, että on olemassa helposti saavutettavissa oleva valtakunnallinen palvelu, joka toimii aidosti yhden luukun porttina monenlaisissa palvelutarpeissa.

Yritys-Suomi-puhelinpalvelu toimii osana Työ- ja elinkeinohallinnon asiakaspalvelukeskusta (TE-aspa), joka on TEM:n ohjaaman Etelä-Savon ELY-keskuksen erillisyksikkö. Henkilöstöä on yhteensä 10. He toimivat ympäri Suomea ELY-keskusten ja TE-toimistojen toimipaikoista käsin.

Lue lisää:


Päivitetty