Navigointivalikko
Uutiset 2017

Uutiset 2017

Uutiset 2017

Soittajat ovat tyytyväisiä liikenteen asiakaspalvelun takaisinsoittopalveluun

Takaisinsoittoa tarjotaan nyt liikenteen asiakaspalvelun uutena puhelinpalveluna klo 9–13 sen jälkeen, kun soittaja on odottanut palveluvuoroaan minuutin ajan.

Liikenteen asiakaspalvelu on ottanut puhelinpalvelussaan käyttöön takaisinsoittopalvelun eli passiivijonon. Soittajalle tarjotaan mahdollisuutta jättää soittopyyntö, kun asiakaspalveluun tulevista puheluista on muodostunut jono. Asiakas jää silloin passiivijonoon, ja puhelinpalvelu soittaa asiakkaalle takaisin heti jonotilanteen purkauduttua. Takaisinsoittoa tarjotaan puhelinpalvelussa klo 9–13 välisenä aikana silloin, kun asiakas on odottanut palveluvuoroaan minuutin ajan. Noin 20 % soittajista, joille takaisinsoittomahdollisuutta on tarjottu, valitsee passiivijonon.

Takaisinsoittopalvelu on ollut tarjolla kesäkuun alusta lähtien, ensin päivän ruuhkaisimpina tunteina, ja sitten jo aamusta iltapäivään saakka. Soittajat ovat olleet tyytyväisiä asiakaslähtöiseen palveluun.

Kaikista Liikenteen asiakaspalvelun puheluista noin 10 % hoidetaan nyt takaisinsoittoina.

Valtakunnallisen liikenteen asiakaspalvelun puhelinnumero on 0295 020 600.


Alueellista tietoa