Tiedotteet 2020

Koronavirus aiheuttaa muutoksia ELY-keskuksen asiakaspalveluun (Etelä-Savo)

Etelä-Savon ELY-keskus pyrkii koronaviruspandemian aiheuttamasta poikkeustilanteesta huolimatta turvaamaan kaikkien palveluidensa tuottamisen. Erityistä panostusta vaativat henkilöasiakkaiden TE-palveluiden järjestäminen sekä yritystukiin liittyvien palvelut ja neuvonta. Tilanteen vaatiessa ELY-keskus tulee keskittymään tehtäviinsä kuuluviin eri hallinnonalojen kriittisiin tehtäviin.

Valtioneuvoston ohjeen mukaisesti etätöitä tekevät kaikki ELY-keskuksen työntekijät, joiden tehtävät sen mahdollistavat. Vältämme matkustamista sekä kasvokkain tapahtuvaa kanssakäymistä ja kokouksia. Siirrämme järjestämiämme kokouksia ja tilaisuuksia tai tarjoamme kokouksiin videoyhteysmahdollisuuden. Tavoitteena on hidastaa koronaviruksen leviämistä sekä turvata henkilöstön terveys ja palvelujen toimivuus.

ELY-keskus seuraa koronaviruspandemian vaikutuksia toimintaansa jatkuvasti ja viestii aktiivisesti muutoksista. 

Seuraa viestintäämme sosiaalisessa mediassa:

ELY-keskusten kanssa voi asioida sähköisesti. Lue lisää asioinnista verkossa:
http://www.ely-keskus.fi/web/ely/asioiverkossa

Koronavirustilanteen vaikutukset ELY-keskusten palveluihin: http://www.ely-keskus.fi/web/ely/koronavirustilanne

Lisätietoja:

Ylijohtaja Pekka Häkkinen, Etelä-Savon ELY-keskus, pekka.j.hakkinen(at)ely-keskus.fi, p. 0295 024 153


Päivitetty